مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1396 ساعت 12:072017-07-09سياسي

یگان ویژه، یگان راهبردی با تحرک بالا در تامین امنیت است


زبا بیان اینکه ساخت و تولید تجهیزات بومی در یگان ویژه مثال زدنی است، گفت: یگان ویژه، یگان راهبردی با تحرک بالا ( تحرک انسانی و تجهیزاتی) در تامین امنیت است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردارسرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه بازدید از یگان ویژه نیروی انتظامی اظهار کرد: بحمدالله امروز شاهد یک پیشرفت و توسعه چشمگیر و جهش دار همراه با آمادگی رزمی مطلوب در مجموعه یگان های ویژه ناجا هستیم.

وی افزود: آنچه امروز در بازدید از این یگان و اجرای مانورها و رزمایش ها مشاهده کردم ترکیبی از نشاط معنوی، انگیزه اعتقادی، آمادگی جسمانی و مهارت در به کارگیری تجهیزات مدرن بود.

سردار سلامی با اشاره به مدیریت مطلوب در یگان ویژه بیان کرد: یگان ویژه با سازماندهی مثال زدنی، ظرفیت و استعداد بسیار ارزشمندی است که همواره در مواقع حساس و ضروری به خوبی ظاهر شده است.

وی با اشاره به بکارگیری تجهیزات نوین و بومی در یگان ویژه ، تصریح کرد: پیشرفت این یگان در ساخت و تولید تجهیزات بومی بسیار چشمگیر است، اصولا در مواقع حساس چون ناآرامی و اغتشاشات، جهت گیری اصلی پراکنده سازی اغتشاش بدون یک عارضه انسانی یا تلفات است که این راهبرد در یگان ویژه ناجا وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یگان ویژه، یگان راهبردی با تحرک بالا در تامین امنیت است

یگان ویژه، یگان راهبردی با تحرک بالا در تامین امنیت است