مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1396 ساعت 16:062017-07-08فرهنگي

«می فهممت» محمدرضا فروتن رونمایی شد


آیین امضا و رونمایی از آلبوم «می فهممت» با حضور خواننده و بازیگر سینما و تلویزیون، در سرای کتاب اندیشه سبز یزد برگزار شد.

- آیین امضا و رونمایی از آلبوم می فهممت با حضور خواننده و بازیگر سینما و تلویزیون، در سرای کتاب اندیشه سبز یزد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی این مراسم، محمدرضا فروتن با حضور در جمع علاقه مندان عرصه هنر و موسیقی استان یزد، درباره این آلبوم گفت: آلبوم موسیقی می فهممت در قطعه روزهای مرگ عشق توسط مرحوم دکتر افشین یداللهی که از شاعران بنام کشور و روانپزشکی حاذق با دغدغه سلامت جسم و روان مردم بود، سروده شد.

او ادامه داد: در قطعه روزهای مرگ عشق با دو تم از آهنگ مواجه هستیم که در تم اول سعی در همراهی و درک متقابل فردی که دچار ناکامی و شکست عاطفی شده و در تم دوم ترانه تا حدودی تغییر کرده و امید و خودباوری به شنونده هدیه داده خواهد شد و هدف فقط توانبخشی و اشاعه احساس قدرتمندی و دوباره زندگی کردن است.

این دانشجوی مقطع دکتری رشته روانشناسی سلامت و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر، با اشاره به تاثیرات موسیقی درمانی بر سلامت جسم و روان، اظهار کرد: موسیقی درمانی به عنوان درمان مکمل در کاهش درد، اضطراب، مصرف دارو، افسردگی و اختلالات روانی، فشار خون، ناراحتی های قلبی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«می فهممت» محمدرضا فروتن رونمایی شد

«می فهممت» محمدرضا فروتن رونمایی شد