مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1396 ساعت 09:012017-07-01پزشكي

عیادت رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از دکتر فرنام


محمد حسین صومی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به همراه جمعی از معاونین این دانشگاه از دکتر علیرضا فرنام، روانپزشک و عضو هیئت علمی این دانشگاه در پی وقوع حادثه سوءقصد به این پزشک توسط یکی از بیماران روانی در بیمارستان عیادت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، استاد گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز که هنگام ویزیت بیماران در کلینیک مرکز آموزشی و درمانی رازی مورد سوء قصد یکی از بیماران قرار گرفته بود و از چندین ناحیه بدن بر اثر ضربات جسم تیز مجروح شده بود مورد عیادت رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز قرار گرفت.

دکتر محمد حسین صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و معاونین این دانشگاه در پی وقوع این حادثه بلافاصه به عیادت دکترعلیرضا فرنام؛ روانپزشک و عضو هیئت علمی دانشگاه رفتند و پیگیر درمان وی شدند.

لازم به ذکر است دکتر هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت تلفنی جویای حال استاد گروه رو انپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز شدند.

گفته می شود ضارب این روانپزشک که یکی از بیماران روانی مراجعه کننده به بیمارستان بوده،که در همان بیمارستان بستری شده و تحت درمان است.

همچنین معاون پرستاری از دکتر فرنام عیادت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از دکتر فرنام

عیادت رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از دکتر فرنام