مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 17:462017-06-29ورزشي

قهرمانی باشگاه آوای شهرکرد در لیگ برتر کانوپولوی مردان


هفته ششم و پایانی لیگ برتر کانوپولوی مردان با قهرمانی باشگاه آوای شهرکرد در دریاچه آزادی به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، در روز پایانی رقابت های لیگ کانوپولوی مردان 10 مسابقه انجام و تکلیف تیم های برتر مشخص شد.

باشگاه های منطقه آزاد انزلی، شهید بصیر فریدون کنار، آوای شهرکرد، بازرگانی محمدنژاد بابلسر، قایقرانی نوشهر، هیات قایقرانی زنجان و پاس مرزبانی ناجا در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

منطقه آزاد انزلی 7 بر 4 شهید بصیر فریدون کنار را برد، آوای شهرکرد 11 بر صفر بازرگانی محمدنژاد را از پیش رو برداشت، هیات زنجان 9 بر 4 قایقرانی نوشهر را شکست داد، مرزبانی ناجا 16 بر 3 شهید بصیر فریدون کنار را در هم کوبید، هیات زنجان 5 بر 3 بازرگانی محمدنژاد بابلسر را مغلوب کرد، منطقه آزاد انزلی 4 بر 3 قایقرانی نوشهر را برد، آوای شهرکرد 11 بر 1 بر شهید بصیر فریدون کنار غلبه کرد، پاس مرزبانی ناجا 10 بر 2 بازرگانی محمدنژاد بابلسر را شکست داد، هیات زنجان 5 بر 3 از سد منطقه آزاد انزلی گذشت و در آخرین مسابقه پاس مرزبانی ناجا 4 بر 3 آوای شهرکرد را از پیش رو برداشت.

بر این اساس در پایان 6 هفته مسابقه، آوای شهرکرد با 33 امتیاز و تفاضل 87+ عنوان قهرمانی را بدست آورد، پاس مرزبانی ناجا با 33 امتیاز و تفاضل 69+ در رده دوم قرار گرفت و هیات قایقرانی استان زنجان با 21 ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی باشگاه آوای شهرکرد در لیگ برتر کانوپولوی مردان

قهرمانی باشگاه آوای شهرکرد در لیگ برتر کانوپولوی مردان