مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 16:162017-06-29سياسي

دادستان قم مطرح کرد ایجاد امنیت وظیفه و سهم یک دستگاه نیست


ایجاد امنیت وظیفه و سهم یک دستگاه نیست و هر کسی به اندازه خود در برقراری امنیت سهیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی کاهه در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با گرامیداشت سالروز شهادت شهید دکتر بهشتی در مسیر بسط قسط، عدل و داد در جامعه نتیجه این امنیت موجود را مرهون تعامل دستگاه قضایی با پلیس دانست.

وی اظهار کرد: همان طوری که در همایش بسیار ارزنده "سهم من در امنیت" اشاره شد، ایجاد امنیت سهم یک دستگاه نیست و هر کسی به اندازه خود در برقراری امنیت سهیم است.

دادستان قم بیان کرد: جا دارد از تلاش های خالصانه نیروی انتظامی که شبانه روز با این عده و امکانات موجود و با کمبودهایی که دارند و با وجود افزایش جرایم و تهدیدات، توانسته اند علاوه بر برقراری امنیت به نحو احسن، شاخصه های امنیت در استان را نیز ارتقاء دهند.

کاهه تاکید کرد: تعاملات، هم افزایی، همدلی و همیاری دستگاه قضایی و پلیس استان مطلوب و جای تشکر و قدردانی دارد و امیدوارم روز به روز حرکت رو به جلو داشته باشیم و آثار آن در جامعه مشهود و قابل احساس باشد.

انتهای پیام/ج/ http://fna.

ir/YAZNHU نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان قم مطرح کرد ایجاد امنیت وظیفه و سهم یک دستگاه نیست

دادستان قم مطرح کرد ایجاد امنیت وظیفه و سهم یک دستگاه نیست