موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 14:152017-06-29بين الملل

شوخی های «خندوانه» خبرساز شد


دور دوم برنامه «خنداننده شو» که سه شنبه شب با اجرای کمدین ها از شبکه «نسیم» آغاز شد، به دلیل شوخی های مطرح شده در برنامه با واکنش برخی رسانه های رسمی و مخاطبان در شبکه های اجتماعی روبه رو شد.

- دور دوم برنامه خنداننده شو که سه شنبه شب با اجرای کمدین ها از شبکه نسیم آغاز شد، به دلیل شوخی های مطرح شده در برنامه با واکنش برخی رسانه های رسمی و مخاطبان در شبکه های اجتماعی روبه رو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سه شنبه شب برنامه خنداننده شو با اجرای چهار کمدین به روی آنتن رفت که در این میان علاوه بر واکنش کاربران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، برخی روزنامه های امروز (پنجشنبه، 8 تیرماه) در صفحه نخست خود به شوخی های مطرح شده در این برنامه واکنش نشان دادند.

روزنامه خراسان تصویر نخست خود را به عکسی از داوران و کمدین های برنامه خنداننده شو اختصاص داده که در دکور برنامه ایستاده اند.

این روزنامه تیتر شوخی های دور دوم خنداننده شو خبرساز شد را برای این عکس انتخاب کرده و همچنین در ضمیمه خود با عنوان زندگی سلام به شکل ویژه به این موضوع پرداخته است.

روزنامه خراسان در صفحه نخست ضمیمه خود نیز تیتر یک اینجا خانواده نشسته ها و روتیتر نقدی به افزایش استفاده از شوخی های نامناسب در خندوانه را برگزیده و به توصیف اتفاقات برنامه سه شنبه شب و واکنش های توی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوخی های «خندوانه» خبرساز شد

شوخی های «خندوانه» خبرساز شد