مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 11:302017-06-29ورزشي

سیستان و بلوچستان میزبان نشست روسای فدراسیون های 12 گانه کشوری


مدیرکل ورزش وجوانان سیستان وبلوچستان بابیان اینکه نگاه نادرست سال های اخیر به سیستان وبلوچستان با برگزاری مسابقات بین المللی اصلاح شده تاکید کرد: - بزودی نشست روسای فدراسیون های 12گانه کشوری برای ارتقا ورزش استان در زاهدان برگزار می شود.

حسین ثوری در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی جام یادگار امام در چابهار در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: میزبانی سیستان وبلوچستان از چنین مسابقه بین المللی مهم باعث ارتقا وایجاد انگیزه در ورزشکاران استان می شود.

وی با اشاره به نگاه نادرست امنیتی به استان سیستان وبلوچستان در سال های گذشته افزود: با برگزاری مسابقات بین المللی و حضور ورزشکاران کشور های مختلف جهان در این مسابقات بدون کوچکترین مشکل باعث اصلاح این نگاه نادرست و در پی آن توسعه ورزش در سیستان وبلوچستان به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل ورزش وجوانان سیستان وبلوچستان بابیان اینکه ورزش های کشتی، بوکس، ووشو، بدمینتون، تیراندازی و دو ومیدانی ورزش های مورد هدف استان هستند، تاکید کرد: به زودی نشست روسای فدراسیون های 12گانه کشور در استان سیستان وبلوچستان برگزار خواهد شد.

در این نشست، بسته پیشنهادی هیئت های ورزشی استان به روسای فدراسیون ها اعلام می شود و فدراسیون ها نیز برنامه های پیشنهادی خود را برای توسعه ورزش های مرتبط با خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان میزبان نشست روسای فدراسیون های 12 گانه کشوری

سیستان و بلوچستان میزبان نشست روسای فدراسیون های 12 گانه کشوری