مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 10:402017-06-29اجتماعي

ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس و هراز


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور را تشریح کرد.

- سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه برابر آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه در روز پنجشنبه، ترافیک نیمه سنگین در شمال به جنوب محورهای کرج – چالوس و هراز گزارش شده و ترافیک پرتردد و روان است.

وی با بیان اینکه سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند گفت: محورهای آونگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور استهبان – نی ریز در استان فارس و محور فرعی رودبار – کهنوج – قلعه گنج در جنوب استان کرمان نیز مسدود است.

رحمانی در مورد محورهای دارای محدودیت نیز با بیان اینکه آزادراه قم به تهران از 29فروردین تا 20شهریور ماه آتی، محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.

5 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 الی 17 و روزهای سه شنبه از ساعت 8 الی 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه همچنین محور کرج-چالوس از اول اردیبهشت ماه الی 20شهریور ماه محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا 75 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس و هراز

ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس و هراز