مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 08:502017-06-29ورزشي

دهکده ملی المپیک در منطقه آزاد چابهار ساخته می شود


مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور بابیان اینکه افتتاح ورزشگاه دوهزار نفری ورنا در منطقه آزاد چابهار مقدمه برای ایجاد دهکده ملی المپیک است از برگزاری مسابقات بین المللی کریکت در منطقه آزاد چابهار خبرداد.

- اکبر ترکان در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی جام یادگار امام در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: مناطق آزاد کشور در سه دوره متوالی میزبان مسابقات بین المللی کشتی بوده اند.

وی افزود: تاکنون مسابقات بین المللی کشتی آزاد در خرمشهر، کشتی فرنگی در آبادان و کشتی جام یادگار امام در چابهار به میزبانی مناطق آزاد کشور برگزار شده است.

به گفته دبیر شورای عالی، برگزاری مسابقات جام یادگار امام هم زمان شده با افتتاح سالن ورزشی دوهزارنفری ورنا منطقه آزاد که خود بخش کوچکی از دهکده المپیکی آینده چابهار خواهد بود.

ترکان درباره دهکده المپیک منطقه آزاد چابهار گفت:این دهکده شامل زمین فوتبال،زمین کریکت،سالن های ورزشی و استخر چند منظوره است که در اطراف ورزشگاه ورنا ساخته می شود.

وی از برگزاری مسابقات بین المللی کریکت درمنطقه آزاد خبرداد و گفت:چابهار قطب کریکت کشور است چراکه 9نفر از اعضای تیم ملی کریکت کشور اهل چابهارند و این درحالی است در مجموع 13نفر از اعضای تیم ملی از اهالی خون گرم و ورزش دوست استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهکده ملی المپیک در منطقه آزاد چابهار ساخته می شود

دهکده ملی المپیک در منطقه آزاد چابهار ساخته می شود