مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1396 ساعت 07:352017-06-29بين الملل

اجرای فرمان منع صدور ویزای آمریکا آغاز می ‎شود


رسانه های آمریکایی گزارش دادند که قرار است دولت آمریکا از ساعت 20 عصر پنج شنبه به وقت واشنگتن (نیمه شب به وقت گرینویچ) اجرای فرمان دونالد ترامپ برای منع صدور روادید به شهروندان ایران و 5 کشور عمدتا مسلمان دیگر را آغاز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارش شده است وزارت خارجه آمریکا در دستورالعملی که برای کنسولگری هایش در سرتاسر جهان فرستاده، گفته است، شهروندان این شش کشور باید یک "خویشاوند نزدیک" یا رابطه کاری در ایالات متحده داشته باشند تا بتوانند روادید بگیرند.

در این دستورالعمل، نوشته شده، والدین، همسر، فرزند (از جمله فرزندان بزرگسال)، داماد، عروس، خواهر یا برادر، "خویشاوند نزدیک" حساب می شوند اما نوه، پدربزرگ، مادربزرگ، شوهر خواهر، زن برادر، نامزد یا دیگر خویشاوندان شامل آن نیستند.

این درباره نسخه دوم فرمان مهاجرتی رییس جمهوری آمریکاست که طبق آن، کسانی که روادید روی گذرنامه شان خورده است یا کارت سبز اقامت در آمریکا دارند، همچنان می توانند وارد آمریکا شوند.

بر عکس نسخه اول فرمان که جلوی ورود این عده را هم می گرفت.

طبق فرمان رییس جمهوری آمریکا که اجرای آن به زودی آغاز می شود، صدور روادید آمریکا برای شهروندان شش کشور ایران، سوریه، سودان، سومالی، لیبی و یمن دست کم برای 90 روز متوقف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فرمان منع صدور ویزای آمریکا آغاز می ‎شود

اجرای فرمان منع صدور ویزای آمریکا آغاز می ‎شود