مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 23:012017-06-28سياسي

مهدی تیماجی حقوق بشر غربی؛ سیاست یک بام دو هوا


بدون شک بیش از آنکه غربی ها دلسوز حقوق بشر در سایر کشورها باشند نگران منافع مالی و اقتصادی خود هستند و یکی از راه های کسب منافع آنها حربه حقوق بشر است.

- " یکی از موضوعات قابل مناقشه از شکل گیری جمهوری اسلامی تا کنون با غرب موضوع حقوق بشر است بطوریکه در همه دوران ها به بهانه های مختلف به دنبال آن بوده اند تا نظام اسلامی را به رعایت نکردن حقوق بشری متهم کنند و در این میان با ابزار تحریم مجازات هایی را در قبال ملت ایران اعمال کرده اند .

از همین روی شاهد هستیم غرب همه تلاش خود را در پیش گرفته است تا به بهانه دفاع از حقوق بشر در ایران انقلاب اسلامی را تحت مدیریت خود قرار گیرد.

به همین خاطر شاهد تعیین گزارشگر ویژه حقوق بشر در چندین دوره و همچنین مطرح شدن گفت وگوهای انتقادی بین ایران و کشورهای اتحادیه اروپا در دهه 90 میلادی که باز هم با اقدام خود کشورهای اروپایی ناتمام ماند شکل می گیرد و اینها تنها گوشه ای از اقدامات فوق است .

این در حالی است که غرب خود پرونده سنگینی در موضوع حقوق بشر چه در داخل اروپا و چه در سراسر جهان به ویژه منطقه خاورمیانه دارد و به نظر می رسد غرب حقوق بشر را بهانه ای قرار داده است تا تحت عنوان زیبا و مظلوم دفاع از حقوق بشر و مبانی جامعه مدنی سیاست های سلطه طلبانه خود را به انجام برساند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی تیماجی حقوق بشر غربی؛ سیاست یک بام دو هوا

مهدی تیماجی حقوق بشر غربی؛ سیاست یک بام دو هوا