مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 21:462017-06-28بين الملل

رویترز گزارش داد خشم و سردرگمی در خاورمیانه بعد از احیای فرمان مهاجرتی ترامپ


تصمیم دیوان عالی آمریکا برای احیای بخش هایی از فرمان ضد مهاجرتی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا باعث ایجاد خشم و سرگردانی در بخش هایی از خاورمیانه شده است.

- خشم و سردرگمی در خاورمیانه بعد از احیای فرمان مهاجرتی ترامپ تصمیم دیوان عالی آمریکا برای احیای بخش هایی از فرمان ضد مهاجرتی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا باعث ایجاد خشم و سرگردانی در بخش هایی از خاورمیانه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، تصمیم دیوان عالی آمریکا برای احیای بخش هایی از فرمان ضد مهاجرتی دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا باعث ایجاد خشم و سرگردانی در بخش هایی از خاورمیانه شده است.

خبرگزاری رویترز نوشته برخی از افراد اهل کشورهای خاورمیانه ای که قصد مسافرت به آمریکا دارند درباره برنامه های سفر و آینده شان نگران هستند.

دیوان عالی آمریکا روز دوشنبه (5 تیرماه) تصمیم گرفت که بخش هایی از محدودیت های اعمال شده از سوی دادگاه های پایین تر علیه فرمان ضد مهاجرتی ترامپ را بردارد.

ترامپ در ماه های اول ریاست جمهوری خود فرمانی را امضا کرد که خواستار منع ورود اتباع 6 کشور مسلمان (شامل ایران، سوریه، سودان، سومالی، لیبی و یمن) به خاک آمریکا برای یک دوره 90 روزه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز گزارش داد خشم و سردرگمی در خاورمیانه بعد از احیای فرمان مهاجرتی ترامپ

رویترز گزارش داد خشم و سردرگمی در خاورمیانه بعد از احیای فرمان مهاجرتی ترامپ