مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 20:452017-06-28سياسي

ابوترابی فرد: حمایت مجلس از رموز اقتدار دولت است


نایب رییس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از رموز اقتدار دولت این است که اعضای آن از بالاترین ظرفیت و حمایت و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی بهره مند باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد در حاشیه مراسم گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر در جمع خبرنگاران با اشاره به قدرت موشکی ایران، اظهار کرد: تمام مسئولان نظام در قوای سه گانه بر این معنا اتفاق نظر دارند که نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در مرز قدرت نظامی و دفاعی قرار داشته باشد؛ قدرت دفاعی بازدارنده که هیچ دشمنی هیچ گاه کمترین جسارت و تعرض به مرزهای زمینی، هوایی و دریایی ما را نداشته باشد.

وی افزود: قدرت موشکی جمهوری اسلامی یکی از پشتوانه های کلیدی اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی است و باید در جهت تحکیم و افزایش این قدرت از همه ظرفیت خود استفاده کنیم.

ابوترابی فرد در پاسخ به سوالی در مورد ضرورت وحدت و انسجام در کشور، گفت: وحدت، امروز در حول عمود اقتدار و رهبری نظام معنا پیدا می کند و همه کسانی که خود را به اسلام و رهبری نظام متعهد می دانند، باید در چارچوب رهنمودها و بیانات و نقشه راهی که رهبری ارائه کردند، حرکت کنند.

نایب رییس سابق مجلس شورای اسلامی افزود: رهبری در سخنان روز عید فطر صریحا تبیین کردند که باید همه نیروهای انقلاب در عرصه های فرهنگی فعال باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوترابی فرد: حمایت مجلس از رموز اقتدار دولت است

ابوترابی فرد: حمایت مجلس از رموز اقتدار دولت است