مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 19:162017-06-28سياسي

امام جمعه موقت اراک: باید حرکات نرم و سخت دشمن را به خوبی بشناسیم


باید دشمن را شناخت و حرکات نرم و سخت آنها را به خوبی مدنظر داشت.

- حجت الاسلام سید علی حسینی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: خون شهدای هفتم تیر در یک روز تلخ به واسطه کینه منافقین کوردل بر زمین ریخته شد و این خون پاک آنان بود که نظام و انقلاب را برای همیشه در برابر توطئه های دشمنان بیمه کرد.

وی تصریح کرد: برای آشنایی هرچه بیشتر با واقعه هفتم تیر باید تاریخ را مطالعه کرد و با جریاناتی که قبل از این حادثه به واسطه کینه منافقان بی صدا اتفاق افتاده بود و در نهایت منجر به انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش شد، به خوبی آشنا شد.

امام جمعه موقت اراک ادامه داد: همه باید از شهدا به ویژه شهدای هفتم تیر الگو بگیریم، شهدای هفتم تیر در راه ارزش ها و حفظ و ماندگاری ارزش ها خون پاکشان بر زمین ریخته شد.

حسینی پور با بیان اینکه شهدا خونشان را نثار انقلاب کردند تا ملت ایران بر صراط مستقیم همچنان پابرجای بمانند، اظهار کرد: شهدای هفتم تیر شجاعانی بودند که لحظه ای از روشنگری مردم دست برنداشته و در مقابل افراد چندچهره و چندرو لحظه ای کوتاه نیامدند.

وی افزود: متأسفانه زمانی که دشمنان نتوانستند امثال شهید بهشتی را تحمل کنند، این شهید والامقام و 72 تن از یاران باوفایش را با هدف ریشه کن کردن نظام مورد خش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت اراک: باید حرکات نرم و سخت دشمن را به خوبی بشناسیم

امام جمعه موقت اراک: باید حرکات نرم و سخت دشمن را به خوبی بشناسیم