مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 18:552017-06-28سياسي

امروز غربی ها می بینند که نتوانسته اند با تحریم ملت ما را به زانو درآوردند


نایب رییس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب از همه چالش های خود عبور کرد و در حالی که غربی ها کوشیدند که با تحریم ها ملت ایران را به زانو درآوردند اما دیدند که چنین نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه که در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد، با بیان اینکه انسان هایی که خداوند در جان آنان حکومت می کند از تعلقات دنیا پاکیزه هستند، گفت: آنچه قرآن برا آن تاکید دارد، شناخت، باور و تمسک به حق و ایستادگی در کنار حق است که دستاورد ایمان و عمل صالح است.

وی افزود: مشکل انسان ها، فهم و دریافت معرفت نیست بلکه ایستادگی در کنار حق و پایداری بر آن است که جامعه بشری در تاریخ خود همواره نسبت به آن زاویه داشته است.

نائب رییس سابق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جامعه اسلامی در زمان حضرت علی (ع) به سه گروه ناکثین، مارقین و قاسطین تقسیم شد، اظهار کرد: ریشه همه این نزاع ها در آن جامعه فاصله گرفتن از حق و دلبستگی به دنیا بود اما ایستادگی بر حق رمز پیروزی در دنیا و آخرت است.

ابوترابی فرد تاکید کرد: در جریان انقلاب اسلامی نیز امام خمینی (ره) مبارزه سختی با نظام دیکتاتوری شاه انجام داد و در تمام طول آن مبارزه حرفی جز قبول ربوبیت خدا نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز غربی ها می بینند که نتوانسته اند با تحریم ملت ما را به زانو درآوردند

امروز غربی ها می بینند که نتوانسته اند با تحریم ملت ما را به زانو درآوردند