مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 16:162017-06-28فرهنگي

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی: مهلت ارسال آثار به جشنواره جوانه های شعر رضوی تمدید شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی جوانه های شعر رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" در بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، احمد محبی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره 10 تیر ماه بوده است، اظهار داشت: با توجه به استقبال شاعران و فرهیختگان از جشنواره رضوی به مدت یک هفته مهلت ارسال آثار تمدید می شود تا شاهد ارسال آثار بیشتری به دبیرخانه باشیم.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 270 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که روزانه شاهد ارسال آثار بیشتری هستیم و امید می رود این استقبال همچنان ادامه داشته باشد.

مدیر اجرایی جشنواره ملی جوانه های شعر رضوی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه آثار ارسالی از سوی شرکت کنندگان نباید در هیچ جشنواره و کتابی چاپ شده باشد، تصریح کرد: آثار ارسالی باید تازه و بدیع باشد.

محبی درباره جوایز افراد برگزیده در این جشنواره، گفت: جایزه نفر نخست لوح سپاس و تندیس جشنواره و مبلغ 3 میلیون تومان، نفر دوم لوح سپاس و تندیس جشنواره به همراه مبلغ 2 میلیون تومان و نفر سوم نیز لوح سپاس و تندیس جشنواره به همراه مبلغ یک میلیون تومان است و از نفر سوم تا هشتم نیز به هر نفر مبلغ 500 هزار تومان اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی: مهلت ارسال آثار به جشنواره جوانه های شعر رضوی تمدید شد

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی: مهلت ارسال آثار به جشنواره جوانه های شعر رضوی تمدید شد