مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 15:502017-06-28اقتصادي

سرمایش و گرمایش آزمایشگاه های صنعتی تامین می شود


سیستم های سرمایشی و گرمایشی آزمایشگاهی و صنعتی در کنار دستگاه های تست و ارزیابی کیفی این سامانه ها از تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه های صنعتی بوده که بخشی از این نیاز با تولیدات یکی از شرکت های فناور کشور تأمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرما و گرما دو عنصر مورد نیاز در فرآیندهای آزمایشگاهی هستند و تولید این دستگاه ها با توجه به فرآیند پیچیده و دقیق آن نیازمند بهره مندی از به روزترین دانش فنی است.

بر همین اساس، یکی از شرکت های فناور کشور توانسته است با تولید سیستم های سرمایشی و گرمایشی آزمایشگاهی و صنعتی در کنار دستگاه های تست و ارزیابی کیفی این سامانه ها بخشی از این نیاز را تأمین کند.

احسان مهدوی فعال فناور در خصوص این طرح اظهار کرد: انواع سردخانه، یخچال و فریزرهای صنعتی در سراسر کشور آغازراه این شرکت بوده و به تدریج با توسعه فناوری و تحقیق بر روی تجهیزات پیشرفته تر، اکنون این شرکت توانسته سیستم های سرمایشی و گرمایشی آزمایشگاهی و صنعتی را به بازار آزمایشگاهی کشور روانه کند.

وی به سردکن های با توانمندی سردسازی تا منفی 80درجه سانتی گراد اشاره کرد و افزود: این سردسازها با قابلیت هایی همچون بازه دمایی یادشده، دارای سیستم سرمایشی پیشرفته با طراحی منحصر به فرد و هوشمند هستند که بازه ظرفیتی 500 لیتری را با سیستم سیرکولاسیون و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایش و گرمایش آزمایشگاه های صنعتی تامین می شود

سرمایش و گرمایش آزمایشگاه های صنعتی تامین می شود