مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 15:252017-06-28بين الملل

آمریکا به سوریه حمله می کند؟


همه چیز از یک گمانه زنی آغاز شد، سخنگوی ریاست جمهوری آمریکا روز گذشته سه شنبه ادعا کرد که دولت بشار اسد در حال مقدمه چینی برای انجام یک حمله شیمیایی گسترده است، حمله ای که به گفته شون اسپایسر سخنگوی کاخ سفید در صورت آنکه رخ دهد بهای سنگینی برای بشار اسد و ارتشش به همراه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنامه نیوز، این جملات که بیانگر آغاز بحران جدیدی در خصوص سوریه است، اما به همین جا ختم نشد، نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد پا را فراتر از این می گذارد و عنوان می کند در صورت آنکه بشار اسد حمله شیمایی صورت دهد، ایران و روسیه باید مسئولیت آن را بپذیرند.

این در حالی است که تاکنون چندمرتبه حملات شیمیایی در سوریه رخ داده است و دولت های غربی بدون ارائه سند و مدرکی شفاف آن را به دولت سوریه منتسب کردند.

واکنش ها به ادعاهای واشنگتن؛ 3 مقام روس و 2 مقام ارشد تهران درباره این اظهارات چه گفتند؟این اظهارات شفاف و روشن خطاب به دمشق، مسکو و تهران اما با واکنش های گسترده ای نیز همراه بود، سخنگوی ولادیمر پوتین این اظهارات را غیرقابل قبول دانست و تاکید کرد هیچ گونه اطلاعاتی مبنی بر احتمال وقوع حمله ای شیمیایی در سوریه وجود ندارد.

سخنگوی پوتین با تاکید بر اینکه کرملین نمی داند پایه و اساس این ادعای کاخ سفید چیست، گفت: اطلاعات دقیق تر در این خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به سوریه حمله می کند؟

آمریکا به سوریه حمله می کند؟