مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 15:252017-06-28سياسي

آغاز به کار نخستین استارتاپ دموی حوزه گردشگری از هفته آینده


نخستین استارتاپ دموی حوزه گردشگری در کشور هفته آینده آغاز به کار می کند.

- ایمان مهدی زاده دبیر اجرایی نخستین استارتاپ دموی حوزه گردشگری در کشور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: دو شرکت هم بنیان فعال در حوزه گردشگری و کسب و کار با اجماع بر نقطه نظرات تخصصی در حوزه استارتاپ ها، به طراحی سبکی از استارتاپ ها پرداخته اند.

وی افزود: در ایران استارتاپ ها برای قشر دانشجوی جوانی است که هنوز شرکتی ثبت نکرده اما در استارتاپ دمو در پی حمایت از شخص حقیقی و حقوقی که اقدام به ساخت نمونه ای کرده است، هستیم.

مهدی زاده با بیان اینکه اقدامات در استارتاپ دمو با حمایت و نظارت فن بازار ملی ایران اجرایی می شود، تصریح کرد: در واقع در این استارتاپ از اشخاص حقیق و حقوقی که برای توسعه وفروش نیاز به سرمایه گذاری دارند، حمایت می شود.

دبیر اجرایی نخستین استارتاپ دموی حوزه گردشگری در کشور ادامه داد: افرادی که نمونه کار دارند و دمویی را ساخته اند در سایتی که هفته آینده طی فراخوانی اعلام می شود، ثبت نام می کنند و در فن بازار پردیس آموزشی در راستای نحوه معرفی نمونه به سرمایه گذار می بینند.

وی افزود: در نهایت قرار است 8 نفر از استارتاپ دموها را انتخاب کنیم و سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری و آی تی برای امضای قرارداد با این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نخستین استارتاپ دموی حوزه گردشگری از هفته آینده

آغاز به کار نخستین استارتاپ دموی حوزه گردشگری از هفته آینده