مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 14:562017-06-28دانش

حذف رشته های دانشگاه آزاد یک کار سیاسی در راستای تضعیف تیم مدیریتی جدید است


رییس کانون استادان دانشگاه آزاد گفت: حذف رشته های دانشگاه آزاد یک کار سیاسی در راستای تضعیف تیم مدیریتی جدید است، در حالی که این تیم از سوی مقام معظم رهبری تایید شده اند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، محمد دست پیشه، رییس کانون استادان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه حذف حدود 3 هزار کد رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به منافع ملی کشور آسیب می زند، گفت: حذف رشته محل های دانشگاه آزاد نارضایتی های زیادی را نزد کارمندان و اعضای هیات علمی این دانشگاه در پی دارد.

وی افزود: حذف کد رشته محل های دانشگاه آزاد نگرانی های گسترد ه ای برای خانواده های دانشجویان ایجاد کرده و سبب فرار مغزها می شود در حالی که برنامه ریزی های بسیاری برای بازگشت نخبه های کشور از کشورهای دیگر تدوین شده بود ولی با بیکار شدن جمعیتی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد این افراد راه تامین معاش و ادامه زندگی آموزشی و علمی خود را در کشورهای دیگر می جویند.

دست پیشه اظهار داشت: امنیت روانی و شغلی تعداد کثیری از اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه آزاد با حذف رشته محل های کارشناسی ارشد به مخاطره افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف رشته های دانشگاه آزاد یک کار سیاسی در راستای تضعیف تیم مدیریتی جدید است

حذف رشته های دانشگاه آزاد یک کار سیاسی در راستای تضعیف تیم مدیریتی جدید است