موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 14:052017-06-28بين الملل

رییس جمهور اوکراین: پوتین غیر قابل پیش بینی تر از ترامپ است


پترو پروشنکو، رییس جمهور روسیه را آدمی عجیب و غیر قابل پیش بینی خواند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وستی، پوروشنکو گفت: ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه تنها فردی در جهان است که می داند، در ماه های آینده چه خواهد کرد.

رییس جمهور اوکراین گفت: پوتین در سطح بسیار بالایی و به مراتب غیر قابل پیش بینی تر از ترامپ است.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با رییس جمهور آمریکا در واشنگتن گفت: دیدار من با ترامپ بهتر از انتظارم بود و او بسیار آدم رک و جسوری به نظر می رسید.

پروشنکو همچنین فساد موجود در اوکراین را مربوط به زمان شوروی دانست و گفت: فساد اداری در اوکراین عمیقا در روح جامعه ریشه دوانده است که از زمان حکومت شوروی نهادینه شده و پروسه مبارزه با آن طولانی و دشوار است.

این اظهارات در حالی صورت گرفت که هفته گذشته برخی از احزاب مخالف دولت اوکراین از جمله "یولیا تیموشنکو"، نخست وزیر سابق این کشور از طرح استیضاح دولت به دلیل سوءاستفاده از قدرت و افزایش فساد اقتصادی خبر داده بودند.

ماه مه نیز کمسیون اروپا، اوکراین را همچنان در زمره فاسدترین کشورهای اروپایی در زمینه اقتصادی قرار داد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور اوکراین: پوتین غیر قابل پیش بینی تر از ترامپ است

رییس جمهور اوکراین: پوتین غیر قابل پیش بینی تر از ترامپ است