مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 12:162017-06-28فرهنگي

آغاز نمایش مسلخ تنها در سینمای سرگروه


فیلم سینمایی مسلخ که با تصمیم شورای صنفی نمایش قرار بود از امروز (7 تیرماه) نمایش خود را آغاز کند تنها در سینمای سرگروه به نمایش درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی "، با توجه به محاسبه کف فروش فیلم سینمایی مادر قلب اتمی شورای صنفی نمایش تصمیم گرفت تا فیلم مسلخ را جایگزین فیلم سینمایی مادر قلب اتمی کند و از امروز نمایش فلم مسلخ در سرگروه سینمایی ماندانا به نمایش درآید.

مسلخ به کارگردانی اصغر نصیری از امروز (7 تیرماه) در گروه سینمایی ماندانا باید به نمایش درآید اما براساس برنامه پردیس های سینمایی و سالن های سینما که در سیستم مکانیزه دیده می شود تنها سانس های سینما ماندانا به این فیلم اختصاص یافته و دیگر پردیس ها و سالن های سینمایی تا زمانی که این خبر تنظیم و آماده انتشار شد، هنوز سانسی را برای فیلم مسلخ در نظر نگرفته و این فیلم را به نمایش در نیاوردند.

این فیلم درسال 94 ساخته شد و در آن بازیگرانی چون نیما شاهرخ شاهی،نرگس محمدی، پرستو صالحی، شیوا طاهری، امیرحسین داودی، ایمان نیک نفس، لیلا عزیزی، مینا دلشاد به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/5JIHMD نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نمایش مسلخ تنها در سینمای سرگروه

آغاز نمایش مسلخ تنها در سینمای سرگروه