مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 12:052017-06-28فرهنگي

رقابت دوبلورها از امشب آغاز می شود


سری دوم مسابقه «جادوی صدا» با موضوع رقابت هنر دوبله و گویندگی فیلم به تهیه کنندگی حسین حسینخانی از چهارشنبه (هفتم تیر ماه) هر شب از ساعت 19: - سری دوم مسابقه جادوی صدا با موضوع رقابت هنر دوبله و گویندگی فیلم به تهیه کنندگی حسین حسینخانی از چهارشنبه (هفتم تیر ماه) هر شب از ساعت 19:30 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، مسابقه جادوی صدا کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که در آن بیش از 6500 علاقه مند به هنر دوبله، توانایی خود را در معرض قضاوت کارشناسان باتجربه قرار دادند و در مرحله مقدماتی 175 نفر برگزیده شدند.

این مسابقه در شهرک سینمایی غزالی و از نیمه دوم فروردین ماه آغاز شد و از 175 نفر برگزیدگان مرحله مقدماتی، 80 نفر توسط کارشناسان هنر دوبله چون حسین عرفانی، شهلا ناظریان، مهوش افشاری و سعید شیخ زاده گزینش و انتخاب شدند.

سه پیشکسوت هنر دوبله کشور نیز چون چنگیز جلیلوند، نصرالله مدقالچی و مریم شیرزاد 80 نفر برگزیده را مورد ارزیابی قرار داده و از میان آنها 12 نفر انتخاب می شوند.

برگزیدگان این مرحله با انتخاب پیشکسوتان به سه گروه چهار نفره تقسیم می شوند و به طور مجزا تحت آموزش قرار می گیرند و به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت دوبلورها از امشب آغاز می شود

رقابت دوبلورها از امشب آغاز می شود