مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 11:352017-06-28سياسي

انجام حداقل های ایمن سازی در ساختمان آلومینیوم/ هنوز با مدینه فاضله فاصله داریم


رییس ستاد ایمن سازی واحدهای صنفی تهران در کنار تاکید بر لزوم رعایت مسائل امنیتی ساختمان های بزرگ کشور، گفت: ایمن سازی ساختمان آلومینیوم را از بنیاد مستضعفان و آتش نشانی درخواست کردیم و آنها هم سعی کردند که حداقل های ایمنی را مهیا کنند.

- این حداقل ها تا حدود زیادی تامین شده اما با توجه به وسعت کار و امکان بروز خطر حتی با وجود انجام این اقدامات هنوز بخش های زیادی روی زمین مانده و با مدینه فاضله ای که جامعه انتظار دارد فاصله داریم.

خسرو ابراهیمی نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در اتاق اصناف مدت هاست بر مبنای بند 3 ماده 37 قانون نظام صنفی مبنی بر نظارت بر واحدهایی که طبق ماده 27 نظام صنفی ملزم به رعایت ایمنی، بهداشت، موارد انتظامی هستند ستادی تشکیل شده و طبق قوانین باید یادآور شد هر واحد صنفی خود ملزم به رعایت برخی مسائل مانند استفاده از کپسول آتش نشانی، عدم سد معبر و مسائلی از این دست می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس اتاق اصناف هم مجاز شده که بدون دخالت به نظارت در این زمینه بپردازد، بر همین اساس ما در ستاد مربوطه مشاوران مختلفی را جذب کرده و جلساتی را با افراد ذی صلاح و ذی مدخل تشکیل داده ایم.

رییس ستاد ایمن سازی واحدهای صنفی تهران افزود: دراین میان افراد ذی مدخل افرادی مانند برخی سراهای بازار به شمار می روند و سازمان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام حداقل های ایمن سازی در ساختمان آلومینیوم/ هنوز با مدینه فاضله فاصله داریم

انجام حداقل های ایمن سازی در ساختمان آلومینیوم/ هنوز با مدینه فاضله فاصله داریم