مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 11:312017-06-28ورزشي

ازطرف شورای اجتماعی کشور وزارت ورزش و جوانان جزو دستگاه های برتر قرار گرفت


وزارت ورزش و جوانان در بخش عملکرد بودجه ای و برنامه ای «کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی» از سوی شورای اجتماعی کشور در بین دستگاه های برتر قرار گرفت.

- وزارت ورزش و جوانان در بخش عملکرد بودجه ای و برنامه ای کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی از سوی شورای اجتماعی کشور در بین دستگاه های برتر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان بنا بر اعلام محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان، با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد 1395، شورای اجتماعی کشور از عملکرد دستگاه های عضو شورا ؛عملکرد وزارت ورزش و جوانان در بالاترین سطح 3 دستگاه برتر قرار گرفته است.

مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور ،گزارش عملکرد بودجه ای و برنامه ای دستگاه ها و استان ها در جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را در جداول مختلف بر اساس شاخص های گوناگون منتشر کرده است که بنا براین گزارش ها، عملکرد وزارت ورزش و جوانان در بالاترین سطح 3 دستگاه برتر قرار دارد.

در این گزارش جداولی حاوی گزارش میزان هماهنگی ها و اقدامات انجام شده در استان های سراسر کشور در جهت اجرای تفاهم نامه های منعقد شده با دستگاه ها پس از تخصیص 25 درصد و 75 درصد از اعتبارات مصوب و خلاصه عملکرد ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازطرف شورای اجتماعی کشور وزارت ورزش و جوانان جزو دستگاه های برتر قرار گرفت

ازطرف شورای اجتماعی کشور وزارت ورزش و جوانان جزو دستگاه های برتر قرار گرفت