مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 10:252017-06-28سياسي

ما بیشتر از گذشته نیاز به وحدت داریم


نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: دادن شعارهایی که باعث ایجاد اختلاف و تفرقه در کشور می شود صحیح نیست و این حرکتی که تعدادی به رییس جمهور در روز قدس اهانت کردند شرعاً و عرفا و عقلا مجاز نبود.

- ناصر موسوی لارگانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص حواشی راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و هتاکی عده ای به رییس جمهور در این روز، اظهار کرد: با توجه به اینکه روز قدس روز وحدت مسلمین جهان است و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمین این راهپیمایی برگزار می شود و نشان دهنده اقتدار مسلمانان جهان و ملت شریف ایران است دادن شعارهایی که باعث ایجاد اختلاف و تفرقه می شود صحیح نیست و این حرکتی که تعدادی به رییس جمهور اهانت کردند شرعاً و عرفا و عقلا مجاز نبود.

وی افزود: به خصوص که اخیراً تروریست ها در مجلس و مرقد امام راحل دست به جنایت زده بودند و بعد از نشان دادن اقتدار ملت ایران توسط سپاه پاسداران که با پرتاب موشک به "دیرالزور" اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند حرکت های این چنینی سبب ضعف این اقتدار می شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منتها لازم می دانم به عنوان یک خدمتگزار نکاتی را به رییس جمهور و طرفداران ایشان بگویم که بدون شک حرکت این هتاکان در روز قدس محکوم است، اما اگر قرار باشد ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما بیشتر از گذشته نیاز به وحدت داریم

ما بیشتر از گذشته نیاز به وحدت داریم