مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 10:112017-06-28پزشكي

رییس مرکز طبی کودکان مطرح کرد فعالیت مجدد مرکز طبی کودکان از صبح امروز


در پی انتشار خبری مبنی بر ابتلای کودکان بخش شیمی درمانی مرکز طبی کودکان به ویروس آبله مرغان و تعطیلی چندهفته ای این بخش، دکتر رضا شروین بدو رییس مرکز طبی کودکان، - این تصمیم را کاملاً علمی و مانعی برای ابتلای سایر کودکان به آبله مرغان خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بهداشت و درمان "، در پی انتشار خبری مبنی بر ابتلای کودکان بخش شیمی درمانی مرکز طبی کودکان به ویروس آبله مرغان و تعطیلی چندهفته ای این بخش، رضا شروین بدو رییس مرکز طبی کودکان، این تصمیم را کاملاً علمی و مانعی برای ابتلای سایر کودکان به آبله مرغان خواند و اعلام کرد بخش شیمی درمانی مرکز طبی از چهارشنبه مجدداً فعال می شود.

متن توضیحات ایشان به شرح ذیل است: سه هفته قبل بیماری از استان های غربی کشور به مرکز طبی مراجعه کرد و در بخش خون بستری شد.

حدود 10 روز پس از بستری و در سیر درمان این کودک، متوجه دانه هایی به صورت آبله مرغان بر روی پوست او شدیم (قابل ذکر است که آبله مرغان دارای دوره کمون سه هفته ای است و طبعاً در هنگام بستری اثری از آن مشاهده نشده بود) با پیگیری هایی که انجام شد متوجه شدیم ویروس از طریق برادر این کودک، به او منتقل شده است.

به محض اطلاع از این موضوع و ازآنجایی که نسبت به ابتلای سایر کودکانی که در بخش خون بستری بودند، نگران بودیم، کمیته کنترل عفونت بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز طبی کودکان مطرح کرد فعالیت مجدد مرکز طبی کودکان از صبح امروز

رییس مرکز طبی کودکان مطرح کرد فعالیت مجدد مرکز طبی کودکان از صبح امروز