مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 04:412017-06-28بين الملل

یادداشت/ محمدباقر خرمشاد حقوق بشر آمریکایی سند رسوایی غرب


ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا در معامله ای در قبال 500 میلیارد دلار به کودتا در عربستان کمک کرد که قیمت آن کشته شدن هزاران انسان از این به بعد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه جام جم در یادداشتی نوشت: یکی از پدیده هایی که در جهان امروز بدرستی در مورد آن صحبت می شود، حقوق بشر است، اما در دنیای امروز تمدن غالب که تمدن غرب است از این ابزار حقوق بشر، ریاکارانه برای سلطه بر کشورهای دیگر استفاده می کند.

مهم ترین نقض حقوق بشری که توسط غرب در دنیای جدید صورت گرفته، پدیده استعمار است.

در جریان استعمار انسان های بسیاری نابود شدند و امروز نیز در استعمار نو، غربی ها زندان های مختلفی در نقاط گوناگون ایجاد کرده اند و حتی در درون غرب، شهروند درجه یک، دو، سه و.

وجود دارد.

برای شبکه رسانه های غرب که بلندگوهای توجیه کننده منافع غرب هستند، آیا انسان های بسیاری که امروز در پاکستان، افغانستان، عراق و یمن کشته می شوند با تعداد اندکی که در اتفاقات تروریستی در شهرهایی مثل لندن و برخی نقاط دیگر اروپا کشته می شوند، همسان هستند؟ این یکی از آلام و رنج های بزرگ امروز است؛ البته هر جایی که حقوقی نادیده گرفته شود، مذموم است، ولی مذموم تر این است که تحت عنوان حقوق بشر، انسان های زیادی براحتی کشته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ محمدباقر خرمشاد حقوق بشر آمریکایی سند رسوایی غرب

یادداشت/ محمدباقر خرمشاد حقوق بشر آمریکایی سند رسوایی غرب