مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 04:252017-06-28اقتصادي

انتقال حق بیمه کمیته امداد و بهزیستی به «بیمه سلامت»/سهم مشارکت بیمه شدگان مشخص شد


هفته گذشته هیات وزیران تعرفه های درمانی در سه بخش خصوصی، دولتی و عمومی (غیردولتی) را مشخص کرد و تصمیماتی پیرامون پرداخت «سهم حق بیمه» بیمه شدگان طرح بیمه سلامت همگانی که تا کنون به صورت رایگان خدمات دریافت می کردند اتخاذ کرد.

- انتقال حق بیمه کمیته امداد و بهزیستی به بیمه سلامت /سهم مشارکت بیمه شدگان مشخص شد هفته گذشته هیات وزیران تعرفه های درمانی در سه بخش خصوصی، دولتی و عمومی (غیردولتی) را مشخص کرد و تصمیماتی پیرامون پرداخت سهم حق بیمه بیمه شدگان طرح بیمه سلامت همگانی که تا کنون به صورت رایگان خدمات دریافت می کردند اتخاذ کرد.

یکی دیگر از مصوبات هیئت وزیران انتقال اعتبارات مربوط به حق بیمه مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی به سازمان بیمه سلامت ایران بود.

   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس سازمان بیمه سلامت ایران نسبت به پوشش و ارائه خدمات بیمه ای به شرح زیر مکلف شد: الف- سهم مشارکت بیمه شده افرادی که در وضعیت فعلی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور قرار دارند، رایگان خواهد بود.

ب- سهم مشارکت بیمه شده افرادی که در وضعیت فعلی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور قرار ندارند با تشخیص کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور و صدور معرفی نامه برای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال حق بیمه کمیته امداد و بهزیستی به «بیمه سلامت»/سهم مشارکت بیمه شدگان مشخص شد

انتقال حق بیمه کمیته امداد و بهزیستی به «بیمه سلامت»/سهم مشارکت بیمه شدگان مشخص شد