مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 03:262017-06-28سياسي

یادداشت/ اسماعیل کوثری خار چشم دشمنان !


امروز، سپاه خار چشم دشمنان اسلام و ایران است و قدرت سبزپوشان بی ادعا، فکر هرگونه تجاوزی را از کشور دور کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه حمایت در یادداشتی از اسماعیل کوثری نوشت: 265 نماینده پارلمان اتحادیه اروپا روز دوشنبه به تبعیت از آمریکا، بیانیه مشترکی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امضاء کردند و خواستار قرار دادن نام این نهاد انقلابی در لیست سیاه این اتحادیه شدند.

پیش از این نیز سناتورهای آمریکایی از طریق تصویب طرح جامع تحریم های ایران ، به بهانه برنامه موشکی، ناامن کردن منطقه و تهدید منافع آمریکا و متحدانش، سپاه پاسداران را ذیل این طرح، تحریم کرده و در فهرست گروه های به اصطلاح تروریستی قرار داده بودند! کشورهای مرتجع عرب به سرکردگی عربستان به عنوان حلقه سوم این زنجیر، بارها از نفوذ ایران در منطقه و حضور مستشاری سپاه پاسداران در عراق و سوریه ابراز نگرانی کرده و مواضع خصمانه ای اتخاذ نموده بودند.

از سوی دیگر و هم زمان با ضرب شست سپاه به تروریست های داعش، زمزمه هایی شوم در داخل، علیه این نهاد انقلابی شکل گرفت که البته امری مسبوق به سابقه است.

بدون تردید، یکی از اساسی ترین سوالاتی که در برابر این صف بندی جبهه غربی عربی با همراهی صهیونیست ها مطرح می شود این است که هجمه به سپاه، چگونه قطعات جورچی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ اسماعیل کوثری خار چشم دشمنان !

یادداشت/ اسماعیل کوثری خار چشم دشمنان !