مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 02:462017-06-27بين الملل

نامه مخفیانه گوترش به روحانی برای آزادی باقر نمازی


منابع آگاه مدعی شده اند آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد تلاش های مخفیانه ای را برای آزادی یکی از محکومان امنیتی بازداشت شده در ایران آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، منابع آگاه مدعی شده اند آنتونیو گوترش ، دبیر کل سازمان ملل متحد تلاش های مخفیانه ای را برای آزادی یکی از محکومان امنیتی بازداشت شده در ایران آغاز کرده است.

طبق گزارش فارن پالیسی، گوترش که قبلاً نخست وزیر پرتغال بوده در نامه ای مخفیانه هفته پیش به حسن روحانی، رییس جمهور آمریکا از وی خواسته زمینه های آزادی باقر نمازی را فراهم آورد.

فارن پالیسی نوشته دیپلماسی مخفیانه گوترش نشانه ای قدرتمند برای نشان دادن منافع غیرقابل رویت سازمان ملل برای ایالات متحده آمریکا است.

پیش از این هم روزنامه واشنگتن پست گزارش داده بود دولت دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا تلاش های مخفیانه ای را برای آزاد کردن دو محکوم امنیتی که به جرم همکاری با دولت متخاصم آمریکا ده سال زندان شده اند، آغاز کرده است.

شعبه 15 دادگاه انقلاب ایران چندی پیش سیامک و باقر نمازی را به جرم همکاری با دولت متخاصم آمریکا به 10 سال حبس محکوم کرد.

دو مقام دولت ترامپ گفته اند که کاخ سفید در حال بررسی طیفی از اقدامات برای اعمال فشار بر ایران جهت آزادی نمازی ها و دو شهروند دیگر بازداشتی در ایران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه مخفیانه گوترش به روحانی برای آزادی باقر نمازی

نامه مخفیانه گوترش به روحانی برای آزادی باقر نمازی