مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 02:462017-06-27سياسي

یادداشت/ عباس حاجی نجاری سپاه رقیب دولت و بخش خصوصی نیست


فعالیت های سپاه اقتصادی و انتفاعی نیست، بلکه حضور در عرصه هایی است که خنثی کننده راهبردهای دشمن بر فشار اقتصادی یا سازندگی یا محرومیت زدایی از بخش های محروم کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " عباس حاجی نجاری در روزنامه جوان نوشت: تعابیری را که هفته گذشته رییس محترم جمهور در ضیافت افطاری فعالان اقتصادی در مورد فعالیت های اقتصادی و سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کار برد و طی آن اعلام داشت که ابلاغ سیاست های اقتصادی اصل 44 برای واگذاری اقتصاد به مردم بود؛ اما بخشی از اقتصاد را که دست دولت بی تفنگ بود، به یک دولت با تفنگ تحویل دادند را می توان در زمره ناجوانمردانه ترین تعابیری دانست که نسبت به خدمات سازندگی سپاه پاسداران در طول خدمات این نهاد مطرح شده و آن هم توسط مسئول محترمی است که خود شاید بیشترین اطلاع را نسبت به چرایی ضرورت ورود سپاه به عرصه فعالیت های سازندگی داشته باشد.

ورود سپاه به عرصه فعالیت های سازندگی و کمک به ساخت زیرساخت ها و امکانات تخریب شده کشور به سال های پس از جنگ و در دوران دولت آقای هاشمی رفسنجانی باز می گردد.

در آن سال ها به رغم نیاز شدید کشور به سازندگی و عدم آمادگی شرکت های خارجی برای کمک به ایران و عدم توانایی و یا صلاحیت شرکت های داخلی برای به دوش گرفتن بار ایجاد و ساخت مراکز صنعتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ عباس حاجی نجاری سپاه رقیب دولت و بخش خصوصی نیست

یادداشت/ عباس حاجی نجاری سپاه رقیب دولت و بخش خصوصی نیست