مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1396 ساعت 00:412017-06-27سياسي

آقای روحانی سال 92 حرف دیگری می زدید!


به طور کل دو دیدگاه اصلی درباره فعالیت های عمرانی - صنعتی سپاه وجود داد؛ برخی این فعالیت ها را انحصارطلبانه و مبتنی بر رانتی می دانند که نشئت گرفته از قدرت این نهاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"؛ وحید حاجی پور در یادداشت روزنامه جوان نوشت: به طور کل دو دیدگاه اصلی درباره فعالیت های عمرانی - صنعتی سپاه وجود داد؛ برخی این فعالیت ها را انحصار طلبانه و مبتنی بر رانتی می دانند که نشئت گرفته از قدرت این نهاد است و در مقابل، برخی دیگر معتقدند این سازمان نظامی در چارچوب قوانین و نیازهای کشور به اجرای پروژه های زیرساختی و عمرانی مشغول است.

در این میان داستان دولت یازدهم جالب است.

این دولت هر دو دیدگاه را داراست و در پاره ای از مواقع محور دیدگاه نخست را در دست می گیرد و در برخی اوقات به مدح عملکرد سپاه در پروژه ها می پردازد.

بر خلاف آنچه گفته می شود، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به عنوان بازوی عمرانی - صنعتی سپاه پاسداران رقیب بخش خصوصی است، اما رییس جمهور کشورمان در سال 92 با رد این موضوع، چنین گفت: ما در بیابان بزرگ می خواهیم در برابر دشمن بایستیم چون کوچه تنگ جای ایستادگی نیست، پس نگذارید ما را به کوچه تنگ ببرند و بگذارید در میدان باز مقاومت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای روحانی سال 92 حرف دیگری می زدید!

آقای روحانی سال 92 حرف دیگری می زدید!