مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 14:312017-06-27بين الملل

بیانیه هشدار آمیز کاخ سفید علیه سوریه، مقام های نظامی آمریکا را متحیر کرد


چندین مقام نظامی آمریکا روز سه شنبه گفته اند از بیانیه هشدارآمیز کاخ سفید درباره تدارک ادعایی دولت سوریه برای انجام یک حمله شیمیایی در این کشور، - حیرت زده شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو؛ شماری از مقامات نظامی آمریکا می گویند از بیانیه هشدارآمیز کاخ سفید درباره تدارک ادعایی دولت سوریه برای انجام یک حمله شیمیایی در این کشور ، حیرت زده شده اند.

روزنامه نیویورک تایمز علی رغم گزارش این خبر استدلال کرده که ممکن است میزان محرمانه بودن اطلاعات مربوط به تدارکات ادعایی برای حمله شیمیایی توسط دولت سوریه، عامل بی خبری فرماندهان نظامی آمریکا باشد.

کاخ سفید روز سه شنبه در بیانیه ای با طرح ادعاهای اثبات نشده مدعی شد دولت بشار اسد ، رییس جمهور سوریه قصد انجام یک حمله شیمیایی دیگر در سوریه را دارد.

در حالی که هنوز چنین حمله ای انجام نشده، بیانیه کاخ سفید نوشت این حمله ممکن است به قتل گروهی غیرنظامیان از جمله کودکان بی گناه منجر شود.

ادعای کاخ سفید در حالی مطرح شده که دولت سوریه تمامی سلاح های شیمیایی خود را تحت نظارت سازمان های بین المللی از این کشور خارج کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز در یک گمانه زنی دیگر درباره انگیزه های صدور این بیانیه می نویسد: در حالی که انگیزه های کاخ سفید از صدور این بیانیه بسیار غیرمعمول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه هشدار آمیز کاخ سفید علیه سوریه، مقام های نظامی آمریکا را متحیر کرد

بیانیه هشدار آمیز کاخ سفید علیه سوریه، مقام های نظامی آمریکا را متحیر کرد