مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 14:262017-06-27فرهنگي

ادامه اکران فیلم سینمایی ماندوو درگروه هنر و تجربه


اکران فیلم سینمایی ماندوو منتخب جشنواره های جهانی فیلم و با موضوع روابط انسانی و مهاجرت، در گروه هنر و تجربه در سینماهای کشور ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، اکران فیلم سینمایی ماندوو (خسته) MANDOO به کارگردانی ابراهیم سعیدی منتخب جشنواره های جهانی با فضا و ساختاری متفاوت در سینمای ایران و با موضوع روابط انسانی و مهاجرت، در گروه سینماهای هنر و تجربه در سینماهای مختلف کشور ادامه دارد و این اثر سینمایی در آخرین نمایش خود درساعت 16 روز گذشته دوشنبه 5 تیر ماه جاری در پردیس سینمایی چارسو و نیز در ساعت 15 روز یکشنبه 4 تیر ماه در موزه سینما در تهران روی پرده رفت.

در خلاصه داستان ماندوو آمده است: این اثر به خانواده دو برادر می پردازد که یکی از آنها در سال 2005 پس از سقوط صدام حسین به کمک حکومت اقلیم کردستان عراق به مناطق امن کردستان منتقل شده و دیگری به کمک سازمان ملل، توانسته به اروپا مهاجرت کند.

خانواده ای که در عراق مانده اند اکنون پس از 30 سال زندگی در غربت و شرایط سخت آوارگی و وضعیت نابسامان و مریض احوالی پدر خانواده، تصمیم می گیرند که برای گذراندن لحظات پایانی زندگی پدر، به زادگاه خود در ایران برگردند.

فیلم ماندوو ماجرای این سفر خانواده در بستر عراق پس از فروپاشی حکومت صدام حسین به سوی ایران را روایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اکران فیلم سینمایی ماندوو درگروه هنر و تجربه

ادامه اکران فیلم سینمایی ماندوو درگروه هنر و تجربه