مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 14:052017-06-27حوادث

کشف جسدی در باغهای روستای جهان آباد نهاوند


فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از پیدا شدن جسد زنی 60 ساله در باغ شخصی خودش در حاشیه روستای جهان آباد از توابع بخش مرکزی نهاوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سرهنگ منصور ملکی اظهار کرد: بعد از ظهر دوشنبه 5 تیرماه در پی اعلام گزارش مردمی به پلیس 110 نهاوند مبنی بر پیدا شدن جسد زن 60 ساله در حاشیه باغات روستای جهان آباد نهاوند ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

ملکی افزود: مأموران با حضور در صحنه با جسد زنی 60 ساله، در باغ شخصی خودش مواجه شدند که قسمتی از بدن وی توسط حیوانات وحشی آسیب دیده بود.

وی با اشاره به اینکه جسد این زن در اختیار پزشک قانونی قرار گرفته است، عنوان کرد: هنوز مشخص نیست حیوانات وحشی قبل و یا بعد از فوت این زن به وی حمله کرده اند به همین جهت، علت فوت این زن به نظریه پزشک قانونی بستگی دارد.

فرمانده انتظامی نهاوند اظهار کرد: این زن بعد از ظهر روز دوشنبه 5 تیرماه از منزل خود واقع در روستای جهان آباد خارج می شود و به علت اینکه دیر به منزل مراجعه می کند خانواده اش نگران می شوند که متاسفانه خانواده وی بعد از مدتی تلاش برای پیدا کردن او، جسدش را در باغ شخصی خودش پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جسدی در باغهای روستای جهان آباد نهاوند

کشف جسدی در باغهای روستای جهان آباد نهاوند