مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 12:412017-06-27سياسي

اقامه نماز عید فطر در مساجد ترکمنستان+تصاویر


نماز عید سعید فطر با حضور پرشور و گسترده روزه داران ترکمنستانی در مساجد سراسر ترکمنستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در عشق آباد، نماز عید سعید فطر در مساجد ترکمنستان از جمله در مسجد فاطمه الزهرا (س) واقع در شهر عشق آباد با حضور دیپلمات ها، کارکنان نهادهای ایرانی مقیم پایتخت ترکمنستان و جمع کثیری از مسلمانان شیعه و سنی ساکن شهر عشق آباد برگزار شد.

قربانقلی بردی محمداف ، رییس جمهور ترکمنستان نیز با صدور پیامی که از طریق رسانه های جمعی اعم از رادیو و تلیزیون و مطبوعات این کشور قرائت شد، فرارسیدن عید سعید فطر را به تمام مسلمانان این کشور تبریک گفت.

رییس جمهور ترکمنستان در این پیام عید سعید فطر را عید دیرین دینی و مذهبی ملت ترکمن توصیف کرد و گفت: این عید یکی از جشن های بزرگ مذهبی است که ملت ترکمن از دیرباز آن را گرامی داشته و این مناسبت مهم دینی را جشن می گیرند.

وی تاکید کرد: دولت برای آداب و رسوم و سنن ملت ترکمن احترام خاصی قائل است، زیرا در این اعیاد بهترین خلق و خوی انسانی و اخلاقی، انسان دوستی و ارزشهای والای معنوی نهفته است.

وزارت فرهنگ و رادیو و تلویزیون ترکمنستان نیز امروز با صدور اطلاعیه ای برنامه های فرهنگی و هنری خاص خود را که برای روزهای جشن سعید فطر در نظر گرفته است، معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز عید فطر در مساجد ترکمنستان+تصاویر

اقامه نماز عید فطر در مساجد ترکمنستان+تصاویر