مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 12:102017-06-27بين الملل

دولت فیلیپین شایعات درباره وخامت حال دوترته را رد کرد


در پی عدم حضور رودریگو دوترته، رییس جمهور فیلیپین در انظار عمومی برای مدت زمانی نامعمول و طرح شایعاتی درباره وضعیت سلامتی او، سخنگوی دولت فیلیپین امروز سه شنبه این شایعات را رد کرده و وضعیت سلامتی دوترته را خوب ارزیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رودریگو دوترته با وجود آنکه به داشتن مشغله کاری دولتی فراوان و سخنرانی های طولانی و گاهی اوقات چند سخنرانی در یک روز مشهور بود اما طی روزهای اخیر در انظار عمومی ظاهر نشده و این موجب شایعاتی درباره وضعیت سلامتی او شده است.

او آخرین بار یک هفته پیش در انظار عمومی حضور پیدا کرده بود.

این کنجکاوی زمانی بیشتر شد که غیبت او همزمان با بزرگترین بحران دوره ریاست جمهوری او یعنی درگیری نظامی با تروریست های داعش در جنوب این کشور که وارد ششمین هفته خود شده، صورت گرفت.

ارنستو آبلو، سخنگوی ریاست جمهوری فیلیپین به خبرنگاران گفت: در درجه اول باید بگویم او زنده و بسیار حالش خوب است و سرش شلوغ بوده تا کارهایی که لازم است انجام دهد.

او ادامه داد: همانطور که می دانید او خیلی زیاد در انظار عمومی ظاهر می شد اما عدم حضور او در مقابل دوربین ها برای مواقعی است که بخواهد کارهای دفتری انجام دهد، اسناد را امضاء کند، مطالعه داشته باشد، مشورت کند و عملا سر او شلوغ باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت فیلیپین شایعات درباره وخامت حال دوترته را رد کرد

دولت فیلیپین شایعات درباره وخامت حال دوترته را رد کرد