مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 12:052017-06-27اقتصادي

پیامک شبهه برانگیز یکی از بانک ها/ بانک مرکزی مجوز جدیدی نداده است


بانک مهر اقتصاد با ارسال پیامکی از قرار گرفتن نام خود در لیست بانک ها و موسسات مجاز بانک مرکزی خبر داده است.

این در حالی است که هیچ اعلام رسمی مبنی بر دریافت مجوز این بانک از سوی بانک مرکزی انجام نشده و تنها در لیست بانک های متقاضی دریافت مجوز قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بانک مهر اقتصاد و موسسه ثامن از جمله غیرمجازهای بازار متشکل پولی هستند که در روزهای اخیر در جریان حواشی قرار گرفتند، به طوری که از ادغام این دو با موسسه کوثر خبرهایی منتشر و در مجموع موجب ایجاد تنش هایی شد.

آن هم در شرایطی که هر سه این بانک و موسسات موضوع ادغام نهایی را تکذیب کرده و بانک مرکزی نیز در اعلام موضع خود تاکید کرد که آنها در جریان دریافت مجوز قرار داشته و متقاضی هستند.

در عین حال که اعلام شد ممکن است با نهایی شدن بررسی ها و تایید بانک مرکزی در مورد بانک های نظامی تصمیم به ادغام گرفته شود، اما هنوز نهایی نیست.

بعد از این ماجرا بانک مرکزی در اقدامی نام موسسه ثامن و همچنین بانک مهر اقتصاد را در لیست بانک ها و موسساتی که دارای مجوز هستند قرار داد، اما در توضیح مقابل نام این دو اعلام کرد که متقاضی دریافت مجوز هستند که این نشان می دهد مهر اقتصاد و ثامن هنوز مجوز نهایی خود را دریافت نکرده اند، ولی در جریان بررسی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامک شبهه برانگیز یکی از بانک ها/ بانک مرکزی مجوز جدیدی نداده است

پیامک شبهه برانگیز یکی از بانک ها/ بانک مرکزی مجوز جدیدی نداده است