مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 11:202017-06-27فرهنگي

تبلیغ تئاتر خیابانی برای یک نمایش صحنه ای


نمایش «خسیس» که این روزها آخرین مراحل آماده سازی برای اجرا در پردیس تئاتر تهران را پشت سر می گذارد با اجرای یک نمایش خیابانی و شاد در مناطق مختلف تهران عموم مخاطبان را به دیدن این نمایش دعوت می کند.

- نمایش خسیس که این روزها آخرین مراحل آماده سازی برای اجرا در پردیس تئاتر تهران را پشت سر می گذارد با اجرای یک نمایش خیابانی و شاد در مناطق مختلف تهران عموم مخاطبان را به دیدن این نمایش دعوت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نمایش، مریم کاظمی سرپرست و کارگردان گروه تئاتر مستقل که تمرینات مجزایی برای این گروه موزیکال و عروسکی خیابانی در امتداد تمرینات اصلی گروه داشته، توضیح می دهد که برای اولین بار با استفاده از تئاتر خیابانی به تبلیغ یک اجرای صحنه ای خواهند پرداخت.

این کارگردان و بازیگر تئاتر که توجه ویژه ای به نقش اطلاع رسانی و تبلیغات آثارش داشته، می گوید: با توجه به گستردگی تهران، بسیاری از مردم تا نیاز نباشد ممکن است ماه ها یا حتی سال ها از محدوده منطقه شهری خودشان خارج نشوند، بعضی ها حتی اسم خیابان ها و محله های مختلف تهران را با اینکه ساکن همین شهر هستند، نمی دانند.

بعضی از همشهری های ما از موقعیت جغرافیایی شهرشان و محل رویدادهای هنری – ورزشی – فرهنگی جز در اخبار و در شنیده ها، آگاهی درستی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ تئاتر خیابانی برای یک نمایش صحنه ای

تبلیغ تئاتر خیابانی برای یک نمایش صحنه ای