مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 09:502017-06-27ورزشي

رواسی: وزنه برداران اعزامی به جهانی مکزیک بعد از قهرمانی کشور مشخص می شوند


رییس انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولان گفت: بعد از پایان مسابقات قهرمانی کشور که با حضور نماینده IPC برگزار می شود، تکلیف وزنه برداران و مربیان اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک مشخص خواهد شد.

- دکتر علی اصغر رواسی در گفت وگو با ایسنا، از دعوت 19 وزنه بردار جوان و بزرگسال به اردوی چهارم که در بابلسر برگزار خواهد شد، خبر داد و اظهار کرد: این اردو از هفتم تیر آغاز و تا 24 تیر قبل از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور که به نوعی انتخابی تیم ملی است و رنکینگ جهانی دارد، ادامه خواهد داشت.

وی گفت : مسابقات قهرمانی کشور از 24 تیر به مدت سه روز در رده سنی جوانان و بزرگسالان با حضور نماینده IPC در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار خواهد شد و وزنه بردارانی که بتوانند در رده های بالای جدول رنکینگ جهانی قرار بگیرند، به مسابقات جهانی مکزیک اعزام خواهند شد.

رواسی در پاسخ به این پرسش که آیا نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی جزو نفرات اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک هستند یا خیر؟ افزود: برای این که بتوانیم به تمام وزنه برداران جوان و بزرگسال فرصت حضور در مسابقات جهانی مکزیک را بدهیم، این شرایط را ایجاد کردیم که بلافاصله بعد از پایان اردو چهارم، مسابقات قهرمانی کشور را با حضور نماینده IPC در بخش جوانان و بزرگسالان برگزار می کنیم تا به تمام وزنه بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رواسی: وزنه برداران اعزامی به جهانی مکزیک بعد از قهرمانی کشور مشخص می شوند

رواسی: وزنه برداران اعزامی به جهانی مکزیک بعد از قهرمانی کشور مشخص می شوند