مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 08:562017-06-27سياسي

از سرمایه گذاری کره جنوبی نیز استقبال می کنیم


رییس مجلس در بدو ورود به سئول برای شرکت در روسای مجلس اوراسیا گفت: با توجه به شرایطی که مهیا شده و زمینه هایی که برای سرمایه گذاری ایجاد شده است، - از سرمایه گذاری کره جنوبی نیز استقبال می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به کره جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: این نشست ابتکاری است که از سال پیش شروع شده و ایران نیز نقش فعالی داشته تا این سازمان شکل بگیرد.

وی افزود: روسای مجالس آسیا و بخشی از اروپا همکاری هایی را برای توسعه و حل مشکلات منطقه پیگیری می کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به شرایطی که در عرصه بین المللی وجود دارد، اینگونه نهادها و سازمان هایی که می توانند بسط پیدا کنند و از یک قاره هم فراتر بروند، می توانند به مسائل امنیت پایدار در منطقه و توسعه در روابط اقتصادی کشورها کمک کنند.

لاریجانی اظهار داشت: درخصوص سرمایه گذاری اقتصادی، استفاده از انرژی و مسائل امنیتی که منطقه را درگیر کرده است، مسائل لازم در این نشست مطرح می شود و امیدواریم اساسنامه این کنفرانس شکل بگیرد تا بتواند فعالانه تر به مسائل اوراسیا بپردازد.

وی گفت: دیدارهایی با مقامات کره ای و روسای مجالسی که در این اجلاسیه حضور پیدا می کنند، انجام خواهد شد و محور مهم این دیدارها توسعه رواب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرمایه گذاری کره جنوبی نیز استقبال می کنیم

از سرمایه گذاری کره جنوبی نیز استقبال می کنیم