مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1396 ساعت 13:512017-06-26اقتصادي

ناگفته های وپسا تمام ماجرای یک عرضه اولیه معوق/ ابهام در صورت های مالی وجود دارد


شرکت اِماکو که تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می کند؛ می گوید وپسا سهمی که عرضه اولیه آن فعلا به تعویق افتاده، ابهامات در صورتهای مالی خود دارد که نیاز به شفاف سازی کاملی از سوی سهامدار عمده و حسابرس شرکت دارد.

- تمام ماجرای یک عرضه اولیه معوق/ ابهام در صورت های مالی وجود دارد شرکت اِماکو که تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می کند؛ می گوید"وپسا" سهمی که عرضه اولیه آن فعلا به تعویق افتاده، ابهامات در صورتهای مالی خود دارد که نیاز به شفاف سازی کاملی از سوی سهامدار عمده و حسابرس شرکت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بورس " ؛ شرکت مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر ( اِماکو) که تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می کند؛ در گزارشی ضمن بررسی ابهام های کلی وضعیت بنیادی شرکت سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس ، زیر و بم صورت های مالی تلفیقی آنرا زیر و رو کرده است.

بر اساس این گزارش "وپسا" حاصل یک فرآیند تجدید ساختار 2 الی 3 ساله است که ظاهرا با در نظرگرفتن دستورالعمل های سازمان بورس و جهت استفاده از منابع مالی و فروش بخشی از سهام شرکت جهت تامین نقدینگی برای مجموعه انجام شده است.

فرآیند تجمیع داراییها، ایجاد چندین شرکت و ساختار هلدینگی برای تجدید ساختار انتخاب شده است و البته ظاهرا برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های وپسا تمام ماجرای یک عرضه اولیه معوق/ ابهام در صورت های مالی وجود دارد

ناگفته های وپسا تمام ماجرای یک عرضه اولیه معوق/ ابهام در صورت های مالی وجود دارد