مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1396 ساعت 13:252017-06-26سياسي

خدمت به جامعه، اصلی ترین رسالت مسئولان است


نماینده ادواری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه، بالاترین و اصلی ترین رسالت مسئولان است، گفت: در جامعه اسلامی تمامی ارگان ها یک فلسفه دارند و امام (ره) نیز فرمودند که فلسفه حکومت، - خدمت به جامعه است؛ چهره جامعه اسلامی باید شاد بوده و فقر ریشه کن شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا میرتاج الدینی در سخنرانی پیش از نماز عید فطر تبریز، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و عبودیت به درگاه الهی بوده و از جمله نعمات بزرگی است که باید در قبال آن شکرگزار باشیم.

وی با بیان اینکه، شکرگزاری در برابر نعمت های الهی از ویژگی انسان های کامل و کمال طلب است، افزود: خداوند متعال برای هدایت، ربوبیت و برای اینکه بندگان خود را آماده کند تا انس و ارتباط خود را با پروردگار بیشتر کنند، ماه مبارک رمضان را مقرر کرده است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی تاکید کرد: بعد از حضور در یک آزمون معنوی یا اردوی معنوی سراسری که حدود یک میلیارد مسلمان در آن شرکت کردند، امروز به جشن و شادی می پردازیم، چرا که برای هر پیروزی و موفقیت جشنی گرفته می شود، امروز نیز به جشن برخاسته و عید فطر را گرامی می داریم.

وی اضافه کرد: طبق روایات دو خوشحالی برای بنده در روزه گرفتن مقرر است، یکی موقع افطار و دیگری در زمان ملاقات خداوند، امروز نیز پس از یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به جامعه، اصلی ترین رسالت مسئولان است

خدمت به جامعه، اصلی ترین رسالت مسئولان است