مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1396 ساعت 13:212017-06-26سياسي

محمدمهدی سیار عنوان کرد بیتی که میثم مطیعی سانسور کرد!


بد نیست بدانید بلافاصله پس از اجرای شعر، یک عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای این شعر را عالی خواند و یکی از فرماندهان ارشد نظامی بُرد این شعر را فراتر از موشک ها برآورد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات ، قرار داده است.

متن این یادداشت به شرح زیر است: خدای مهربان را شاکرم که بار دیگر توفیق یافتیم در این عید فرخنده و از تریبون شعر فارسی، بخشی از دردها و حرف‎های این مردم رنج‎کشیده و این انقلاب مظلوم را بازگوکنیم.

این مثنوی نیز یکی از سلسله سروده های جمعی است که برای برنامه‎های مهم مداح اهل بیت علیهم السلام میثم مطیعی مثنوی‎هایی با درون مایه اجتماعی و ناظر به مسائل روز سروده ایم.

اکثر این مثنوی‎ها همزمان با وقایع مهمی مثل 22بهمن، انتخابات ریاست جمهوری، روز قدس و عیدفطر در سال‎های اخیر اجرا و با استقبال فراوان مردمی مواجه شدند.

مثنوی امروز نیز بارها تکبیر و تشویق نمازگزاران تهران را برانگیخت و با تحسین شخصیت های برجسته نظام از طیف ها و سلیقه های گوناگون سیاسی نیز مواجه شد، همان هایی که مخاطب بیت های ای دوستان که در صف اول نشسته اید و ای نشسته صف اول! نکنی خود را گم بودند.

بد نیست بدانید بلافاصله پس از اجرای شعر، یک عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای این شعر را عالی خواند و یکی از فرماندهان ارشد نظامی بُرد این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدمهدی سیار عنوان کرد بیتی که میثم مطیعی سانسور کرد!

محمدمهدی سیار عنوان کرد بیتی که میثم مطیعی سانسور کرد!