مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1396 ساعت 12:552017-06-26بين الملل

ایزدیانی که از سرزمین شان رانده شدند


برای اینکه آمریکایی ها محمد نایف را رها کرده و این شاهزاده جوان را انتخاب کنند، او باید چیزی را به آمریکایی ها عرضه و ارائه کند که کسی جرأت اداره یا حتی ارائه آن را نداشته باشد! آن چیز مرموزی نیست.

او باید اسراییل را به رسمیت بشناسد .

اگر او این کار را انجام دهد، آمریکایی ها از او حمایت خواهند کرد.

آنها در این صورت حتی تاج پادشاهی را نیز بر سر او می گذارند! گزارش تابناک از احتمال حضور دولتمردان یازدهم در کابینه بعدی؛ - 5 حسن روحانی در 14 مرداد ماه 1392، اسحاق جهانگیری را به عنوان معاون اول خود برگزید.

جهانگیری فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع و دکترای مدیریت و چهره ای اصلاح طلب و میانه رو و شناخته شده در کابینه سید محمد خاتمی به شمار می رفت.

دیدگاه های اقتصادی جهانگیری و انتقاد صریح وی از سیاست های اقتصادی دولت احمدی نژاد در کنار نامزدی وی برای ریاست جمهوری، معاون اول دولت یازدهم را به چهره سیاسی شناخته شده تر از قبل تبدیل کرد.

مروری بر روزنامه های چهارشنبه 31 خردادماه؛ روزنامه های صبح امروز، عمدتاً بر سه موضوع دیدار رهبری و رییس جمهور ایران با نخست وزیر عراق، انعکاس و تبعات عملیات موشکی ایران به مواضع تروریست ها در سوریه و محکومیت قاضی جنجالی کهریزک به 15 سال حبس تمرکز داشته اند؛ اما در عین حال، برخی روزنامه ها مسیر دیگری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزدیانی که از سرزمین شان رانده شدند

ایزدیانی که از سرزمین شان رانده شدند