مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1396 ساعت 12:512017-06-26فرهنگي

چرایی ناپختگی نقش های مثبت در سریال های تلویزیونی


یکی از ضعف های رایج در تولیدات تلویزیونی شخصیت پردازی نامناسب در آثار است، به ویژه نقش های مثبت از این بابت به شدت آسیب دیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، معمولاً در سریال های ایرانی یکی از ضعف های رایج شخصیت پردازی نامناسب است، معضلی که باعث می شود بسیاری از نقش ها با مخاطب ارتباط برقرار نکند و حتی در مواقعی ضعف های مفرط در این قسمت باعث می شود کل مجموعه آسیب ببیند.

نکته حائز اهمیت در این بحث به این امر بر می گردد که عمدتاً نقش های مثبت چنین ضعفی (شخصیت پردازی نامطلوب) را دارا هستند.

مقدمه فوق را می توان در دو سریالی که هم اکنون از شبکه یک و سه پخش می شود می توان مشاهده کرد.

ابتدا به سریال زیر پای مادر می پردازم که مخاطبان بیشتری دارد.

در این مجموعه 4 شخصیت اصلی داریم.

اصلی ترین نقش، خلیل کبابی نام دارد که کامبیز دیرباز نقش آن را بازی می کند.

این نقش قهرمان فیلم است، اما رفتار قهرمانانه ندارد و بیشتر به قر زدن و فریاد کشیدن اکتفا می کند.

رخساره با بازی پریوش نظریه، شخصیت کم ساخته و پرداخته و کم کیفیت را در میان نقش های زیر پای مادر دارد.

این شخصت سخت باور و محکم آمده است تا راه برود و از خود خوبی تراوش کند، بدون اینکه بخواهد اوج و فرودی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی ناپختگی نقش های مثبت در سریال های تلویزیونی

چرایی ناپختگی نقش های مثبت در سریال های تلویزیونی