مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1396 ساعت 11:162017-06-26بين الملل

موضع انفعالی ولد الشیخ درباره برقراری صلح در یمن


فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن که تاکنون از برقراری صلح در این کشور ناکام مانده و هیچ اقدام عملی در این راستا از خود نشان نداده، برای یمنی ها صلح آرزو کرد و توپ را به زمین طرفهای درگیر در یمن پرتاب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، اسماعیل ولد الشیخ احمد فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن، که وعده داده بود در ماه مبارک رمضان، آتش بس در این کشور برقرار شود، با حلول ماه شوال و اعلام عید فطر، ابراز امیدواری کرد که عید فطر به شخصیت های سیاسی در این کشور الهام کند که برای خیر کشورشان، کاری کنند.

وی ضمن تبریک عید فطر در صفحه فیسبوکش نوشت: به مردان و زنان یمنی، عید فطر را تبریک می گویم و همه ما امیدواریم که این عید به مقامات مسئول سیاسی در این کشور الهام کند که تصمیماتی اتخاذ کنند و ضمن سازش و امتیازدهی [در برخی موارد]، خبر و صلح را برای وطنشان بیاورند.

فرستاده ویژه سازمان ملل که در طول ماه مبارک رمضان نتوانست به وعده آتش بس در یمن عمل کند، اکنون نیز بدون ارائه هیچ راهکار و طرح ابتکاری، در موضعی انفعالی، تنها برای مردم یمن صلح آرزو کرد.

یکشنبه (دیروز) در یمن، عید فطر اعلام شده بود و مردم این کشور در نخستین روز عید با تشدید حملات جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی و شبه نظامیان ریاض و در مقابل پاسخگوی نیروهای ارتش و کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع انفعالی ولد الشیخ درباره برقراری صلح در یمن

موضع انفعالی ولد الشیخ درباره برقراری صلح در یمن