مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1396 ساعت 11:002017-06-26سياسي

لزوم وحدت مسلمانان برای مقابله با استکبار جهانی


نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم وحدت مسلمانان برای مقابله با استکبار، داعش و صهیونیست تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله نورالله طبرسی در جمع نمازگزاران عید سعید فطر در مصلی امام خمینی(ره) ساری، اظهار کرد: عید فطر نخستین روز ماه شوال است و خداوند گناه تمامی مومنان را در این عید برطرف می کند.

وی با اشاره به اینکه در روز عید سعید فطر، روزه داران نباید عمل مهم دادن فطریه را فراموش کنند، تصریح کرد: پرداخت فطریه موجب می شود گرفتن روزه از سوی مسلمانان تکمیل شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در عید فطر جایزه الهی به روزه داران داده می شود، گفت: فلسفه گرفتن روزه از سوی مسلمانان تقوا است.

طبرسی با اشاره به اینکه عید فطر روزی برای وحدت بیشتر مسلمانان جهان است، اظهار کرد: امروز بسیاری از کشورهای اسلامی داعش و استکبار حضور دارند و مسلمانان برای مقابله با آنها به وحدت نیازمندند.

وی افزود: هر کشوری در مقابل ظلم استکبار جهانی بایستد، آمریکا با آن دشمن می شود و این مسلمانان هستند که باید با وحدت در برابر این مثلث شوم استکبار جهانی ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه آمریکا با دریافت پول از مسلمانان، به آنها سلاح می فروشد و در نهایت نیز آنها را می کشد، گفت: سوال اینجا است که چرا کشورهای اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم وحدت مسلمانان برای مقابله با استکبار جهانی

لزوم وحدت مسلمانان برای مقابله با استکبار جهانی