مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1396 ساعت 10:502017-06-26دانش

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تعیین صلاحیت تدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی


معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون تعیین صلاحیت تدریس این دانشگاه تا روز یکشنبه 11 تیرماه تمدید شد.

- تمدید مهلت ثبت نام آزمون تعیین صلاحیت تدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون تعیین صلاحیت تدریس این دانشگاه تا روز یکشنبه 11 تیرماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جواد حاتمی در این خصوص گفت: مهلت ثبت نام برای آزمون تعیین صلاحیت تدریس دانشگاه جامع علمی-کاربردی قرار بود روز یکشنبه چهار تیرماه پایان یابد اما مهلت ثبت نام این آزمون تا روز یکشنبه 11 تیرماه تمدید شد.

وی افزود: این فراخوان ویژه استان تهران است و متقاضیان برای ثبت نام در آزمون باید به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه کنند.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه تاکید کرد: باتوجه به درخواست مکرر متقاضیان ثبت نام و مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی-کاربردی مبنی بر اضافه کردن برخی از رشته های تحصیلی و گرایش های جدید در این آزمون بنابراین رشته های تحصیلی مورد تقاضا برای تدریس اصلاح شده است.

دکتر حاتمی اظهار داشت: تمامی متقاضیان ضرورت دارد تا در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تعیین صلاحیت تدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تعیین صلاحیت تدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی